Ο χρόνος που δαπανάται στην ανάγνωση ενός email έπεσε στα 10 μόλις δευτερόλεπτα, σημειώνοντας μείωση 15% και αφήνοντας στις καμπάνιες email marketing ακόμα λιγότερο χρόνο για να προσελκύσουν το κοινό τους, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία Litmus.

Ο μέσος όρος των 10 δευτερολέπτων που καταγράφηκε φέτος είναι 15% χαμηλότερος από εκείνον του 2020 και 25% από του 2018. Η σημασία του email marketing έχει αυξηθεί για πολλά brands, καθώς αναδεικνύεται σε πολύτιμο τρόπο προσέγγισης, στόχευσης και εξατομίκευσης, ελλείψει third-party data. Επίσης, θεωρείται ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος βελτίωσης των first-party data, με εταιρείες όπως η αλυσίδα QSR Chipotle και το brand Bacardi να χρησιμοποιούν customer prizes ως μέθοδο συλλογής διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εφόσον το κοινό δαπανά λιγότερο χρόνο στην ανάγνωση των emails και ταυτοχρόνως βομβαρδίζεται από αυτά, οι marketers πρέπει να εστιάσουν στους παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές είναι πιθανότερο να ασχοληθούν με ένα email εάν αναγνωρίσουν το brand και αν σε αυτό περιλαμβάνεται κάποια εκπτωτική προσφορά. (Πηγή: Warc)