Τα brands δημιουργούν λιγότερα, αλλά μεγαλύτερα

Λιγότερο χρησιμοποιούνται τα Instagram Stories από τη βιομηχανία της επικοινωνίας μέσα στο 2020, σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας Conviva. Τη φετινή χρονιά, brands, media, εταιρείες ψυχαγωγίας και αθλητισμού πόσταραν στους λογαριασμούς τους κατά μέσο όρο δυόμιση Stories τη βδομάδα, αυξημένα από τα 1,9 το 2018, αλλά λιγότερα από τα 3,0 το 2019. Καθένας από τους 4 πυλώνες ξεχωριστά χρησιμοποιεί λιγότερο το συγκεκριμένο format σε σχέση με πέρυσι, με τα brands να έχουν το μικρότερο ποσοστό, με 2,3 Stories την εβδομάδα.

Όταν τελικά λογαριασμοί από τα παραπάνω πεδία ανεβάζουν Instagram Stories, αυτά είναι συνήθως πιο σύντομα από ό,τι προηγούμενες χρονιές, με τη μέση διάρκεια να διαμορφώνεται στα 5,4 καρέ, από τα 7,7 το 2019. Ωστόσο, τα brands αυξάνουν οριακά το μέγεθός τους, από τα 5,2 καρέ το 2019 στα 5,5 φέτος. Έτσι, βρίσκονται πίσω από τα media που ανεβάζουν τα πιο εκτενή Stories από όλες τις παραπάνω ομάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μέσος όρος ολοκλήρωσης της παρακολούθησης ενός Story αυξήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, αγγίζοντας το 87%, με τους λογαριασμούς από την κατηγορία των sports να απολαμβάνουν το υψηλότερο completion rate στο 90%.
(Πηγή: WARC)