Ανθεκτικό αποδείχθηκε το digital, σύμφωνα με τη Magna

Μεγάλη μείωση κατέγραψαν φέτος τα διαφημιστικά έσοδα στα linear media, ως αποτέλεσμα της πανδημίας, ωστόσο τα έσοδα από το digital advertising, παρά την αρχική επιβράδυνσή τους, σημείωσαν μικρή, αλλά σταθερή ανάπτυξη, αναφέρουν τα ευρήματα του νέου Promoting Forecast της Magna. Ωστόσο, η έρευνα αναφέρει ότι τα έσοδα από όλα τα κανάλια θα ανακάμψουν, σημειώνοντας ανάπτυξη 7,6% το 2021, και θα ανέλθουν στα 612 δισ. δολάρια, λόγω της αναμενόμενης κυκλοφορίας του εμβολίου για τον Covid-19.

Τα linear media, μαζί με την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα και το OOH, είδαν μείωση εσόδων φέτος κατά περίπου 18%, στα 233 δισ. δολάρια, ενώ το digital σημείωσε ανάπτυξη 8%, στα 336 δισ. δολάρια, αναπληρώνοντας το 59% όλων των διαφημιστικών συναλλαγών της χρονιάς. Μεταξύ άλλων, η έρευνα αποκαλύπτει επίσης, ότι η συνολική διαφημιστική αγορά μειώθηκε, το 2020, κατά 4,2%, το οποίο συμβαδίζει με την πρόβλεψη του Worldwide Financial Fund για μείωση 4,4%. Επίσης, αναφέρεται ότι η αμερικανική διαφημιστική αγορά μειώθηκε κατά 1% year-over-year τόσο στο linear όσο και στο digital, ενώ το 2021 προβλέπεται ανάπτυξη κα-τά 4% στα 230 δισ. δολάρια. Η μεγαλύτερη μείωση διαφημιστικών εσόδων παρατηρήθηκε στην εστίαση, τον τουρισμό και το αυτοκίνητο.

(Πηγή: AdAge)