Παρά το γεγονός ότι περισσότεροι άνθρωποι παρέμειναν στον χώρο του σπιτιού τους, τον περασμένο χρόνο, εξαιτίας της πανδημίας, τα συνολικά engagement rates του Instagram μειώθηκαν, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αναφέρει το τελευταίο Instagram Engagement Report, το οποίο υλοποίησαν, για λογαριασμό της πλατφόρμας, η πλατφόρμα social listening and media monitoring Mention και η growth πλατφόρμα Hubspot, χρησιμοποιώντας data από 100 εκατ. δημόσια posts ανά 1 εκατ. χρήστες. Συγκεκριμένα, το μέσο engagement για posts οποιουδήποτε είδους μειώθηκε, το 2020, από 2,26% σε 1,42%.

Το μεγαλύτερο engagement σημειώθηκε σε carousel posts, το οποίο ξεπέρασε τόσο τα single-image, όσο και τα video posts. Ειδικότερα, τα carousel posts απέσπασαν κατά μέσο όρο, 62 likes και 5 comments, ενώ παρατήρησε ότι τα μεγαλύτερα captions -κυρίως εκείνα των 1.000 έως 2.000 χαρακτήρων- εμφάνισαν καλύτερες επιδόσεις. Επίσης, σημειώθηκε ανάπτυξη σε μικρότερους, βάσει followers, λογαριασμούς στο Instagram, καθώς 53,6% των χρηστών του έχουν λιγότερους από 1.000 followers. Επιπλέον, αποδείχθηκε ότι οι γυναίκες αποτελούν σε μεγαλύτερο βαθμό ομάδα επιρροής στην πλατφόρμα.

(Πηγή: Campaign)