Το content-led advertising ήταν ένα από τα πολλά κανάλια, όπου σημειώθηκε μείωση των σχετικών budgets το 2020, ωστόσο, και το 2021, η όποια ανάκαμψη αναμένεται να είναι περιορισμένη, αναφέρει έρευνα του World Media Group σε διαφημιζόμενους, agencies, ιδιοκτήτες media και consultancies διεθνούς εμβέλειας. Συγκεκριμένα, μόλις 18% των διαφημιζομένων αναφέρουν ότι το μερίδιο του διαφημιστικού / επικοινωνιακού budget τους θα αυξηθεί φέτος, ενώ 31% αναφέρουν ότι θα μειωθεί. Αυτό αποδίδεται στον περιορισμό των budgets, με 40% των ερωτωμένων να ομιλούν για συνολική μείωση τη φετινή χρονιά.

Επιπλέον, agencies, ιδιοκτήτες media και consultancies κάνουν λόγο για μεγαλύτερη αύξηση το 2021, με 30% να αυξάνουν το μερίδιο του content-led advertising στον συνολικό τους προϋπολογισμό. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει σημαντική αβεβαιότητα στον σχεδιασμό για το 2021, με 36% να δηλώνουν την αβεβαιότητα αυτή ή να έχουν καθυστερήσει τις σχετικές αποφάσεις. Επίσης, η έρευνα βρήκε ότι τα ιδιόκτητα κανάλια των brands και τα πληρωμένα social media τους είναι οι δύο πλατφόρμες που οι διαφημιστές θα επενδύσουν για να ενισχύσουν το storytelling των brands φέτος με τα παραδοσιακά κανάλια του print και της τηλεόρασης να εμφανίζονται λιγότερο δημοφιλή.

(Πηγή: Warc)