Μειωμένες κατά 6% είναι οι συμμετοχές στα φετινά Cannes Lions Awards σε σχέση με το 2019, με τη φετινή διοργάνωση να περιλαμβάνει projects των τελευταίων 2 ετών, λόγω της ακύρωσής της πέρυσι εξαιτίας της πανδημίας. Συνολικά, στο event, το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε virtual περιβάλλον την προσεχή εβδομάδα 21-25 Ιουνίου, υποβλήθηκαν 29.074 projects από 90 χώρες. Η διοργανώτρια Ascential ανέφερε ότι τα έργα που κατατέθηκαν προέρχονται από ένα ευρύτερο mix υποψηφίων σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και εκτείνονται σε όλες τις κατηγορίες του διαγωνισμού.

Οι υποψηφιότητες από ανεξάρτητα agencies αυξήθηκαν κατά 14% και από εταιρείες παραγωγής κατά 19%. Παράλληλα, σημείωσε ότι η νέα κατηγορία Creative Business Transformation Lions «σημείωσε μια δυνατή πρώτη χρονιά». Επιπλέον, σε σχέση με το 2019, σημειώθηκε αύξηση συμμετοχών 15% στα Titanium Lions, στα Social & Influencer Lions 14% και στα Creative e-Commerce Lions 12%.

Ωστόσο, στις κατηγορίες Creative Effectiveness Lions και Creative Strategy Lions, οι συμμετοχές μειώθηκαν κατά 38% και 20% αντίστοιχα. Σύμφωνα με την Ascential, το γεγονός αυτό υποδεικνύει ότι «οι εταιρείες στράφηκαν σε βραχυπρόθεσμες στρατηγικές υπό το φως των πρωτοφανών συνθηκών» και πρόσθεσε ότι «τα projects που βασίστηκαν φέτος σε μακροπρόθεσμη στρατηγική και αποτελέσματα, φαίνεται ότι χτυπήθηκαν από την πανδημία».

(Πηγή: Campaign)