Σύμφωνα με το Consensus Ad Forecast της Warc

Συγκεκριμένα, η προβλεπόμενη αύξηση για το 2015 άγγιζε τον Ιανουάριο το 5,1%, ενώ τώρα έχει πέσει στο 3,8%, και για το 2016 έπεσε από το 6% στο 4,6%. Την μεγαλύτερη ετήσια αύξηση στη διαφημιστική δαπάνη φέτος αναμένεται να καταγράψει η Ινδία, με ποσοστό 13,4%, η Ισπανία αναμένεται να φτάσει το 6,8% και το Ηνωμένο Βασίλειο το 6,5%. Όλα τα Μέσα, εκτός από τις εφημερίδες και τα περιοδικά, αναμένεται να καταγράψουν υψηλά ποσοστά ανάπτυξης της διαφημιστικής δαπάνης το 2015, με το διαδίκτυο να σημειώνει τη μεγαλύτερη αύξηση, κατά 17,1%.