Δημιουργούν την πρώτη multiscreen shazamable επικοινωνία
H Mindshare, στο πλαίσιο της επικοινωνίας της Sprite «Δες τι RFRSH τύπος είσαι» και σε συνεργασία με την εφαρμογή Shazam, χρησιμοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη τεχνολογία αναγνώρισης ήχου και σε καμπάνια στο YouΤube.

Δημιουργείται έτσι η πρώτη multiscreen shazamable επικοινωνία εφ’ όσον θα υπάρχει παράλληλη χρήση σε τηλεόραση και στα social media. Παράλληλα, μέσω της καμπάνιας, το Shazam λανσάρει το Shazam Brand Takeover. Το συγκεκριμένο δημιουργικό αποτελείται από background προσαρμοσμένο στα χρώματα της Sprite, ενσωματώνοντας το brand 100% με το ανανεωμένο περιβάλλον του Shazam και προσφέροντας στο χρήστη μία full engaging εμπειρία. Η shazamable καμπάνια, που είναι στον αέρα από σήμερα, ξεκίνησε συγχρονισμένα σε όλα τα επιλεγμένα κανάλια επικοινωνίας.

Από τη στιγμή που ο χρήστης κάνει shazam μέσω του καινούργιου δημιουργικού Shazam Take Over μεταφέρεται στη σελίδα του Vice στην οποία έχει δημιουργηθεί ειδική ενότητα με 6 πρωτογενή videos που το κάθε ένα αντιπροσωπεύει το νεανικό κοινό (Traveler – Extremes – Hipster – Party Animal – Rebel – Geeks). Μέσα από αυτά, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει τον χαρακτήρα που του ταιριάζει και εν συνεχεία να πάρει μέρος σε έναν μοναδικό διαγωνισμό.