Προέρχεται από το R&D team της EngageYa, φιλοξενείται σε premium θέση, ψηλά στο header και φέρνει το «περιβάλλον των Stories» στα mobile site των Αττικών Εκδόσεων. Από την πλευρά των Publishers, μέσω του εξειδικευμένου StoriYa dashboard, γίνεται η διοχέτευση των οργανικών Stories με photo ή/και vertical video. Παράλληλα, το StoriYa είναι ήδη integrated με τα social platforms, ώστε το feeding των άρθρων να γίνεται seamless μέσα από τους social λογαριασμούς των εκδοτών.

Από την πλευρά των brands, διατίθεται πλέον το εργαλείο για χρήση των social posts (Instagram, Facebook, Snapchat, Pinterest, Twitter) μέσα στο ασφαλές premium περιβάλλον των ελληνικών website, ενώ οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ανεβάζουν και εξειδικευμένα photo ή video post αποκλειστικά για το StoriYa. Παρέχονται όλα τα metrics, ενώ το StoriYa είναι συμβατό με την πλειονότητα των 3rd party trackers.

«Πιστεύουμε πολύ στις δυνατότητες που παρέχει το νέο αυτό εργαλείο, σε μια εποχή που το ζητούμενο είναι η προστιθέμενη αξία που μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στο οικοσύστημα της ελληνικής διαδραστικής διαφήμισης και των Ελλήνων εκδοτών περιεχομένου», αναφέρει ο Δημήτρης Νικολακόπουλος, Commercial & Business Development Director του Digital των Αττικών Εκδόσεων και του Capital.gr.