Νέα εργαλεία μηχανικής εκμάθησης παρουσίασε η Mindshare, με στόχο να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν καλύτερα «τα κίνητρα, τη νοοτροπία και τα συναισθήματα» των κοινών-στόχος. Το agency της Group M υποστηρίζει ότι η σειρά εργαλείων Precisely Human Intelligence (PHI) συνδυάζει «ενσυναίσθηση και ακρίβεια».

Το PHI χρησιμοποιεί δεδομένα από τη Choreograph Audience Origin, μια τεράστια βάση της WPP, που περιέχει first-party καταναλωτικά δεδομένα σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές, την κατανάλωση media και τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων από 74 αγορές.

Σύμφωνα με το agency, συνδυάζει ανθρώπινες πληροφορίες με first-party data, όπως geolocation, hashed emails και αριθμούς κινητών τηλεφώνων, περιγράφοντάς το ως έναν νέο τρόπο για το media planning, που λαμβάνει υπόψη τι κινητοποιεί τα κοινά-στόχος, πώς διαφέρουν οι συμπεριφορές σε διαφορετικές ψηφιακές πλατφόρμες και πότε είναι η καλύτερη στιγμή στόχευσης για ένα συγκεκριμένο μήνυμα.

Η ιδέα προέκυψε με στόχο την καλύτερη σύνδεση του πώς σκέφτονται και συμπεριφέρονται οι άνθρωποι με τις συνήθειές τους στη χρήση των Μέσων, για βελτιωμένη αποτελεσματικότητα και στα cross-media plans.

(Πηγή: Campaign)