Ανατρεπτική επικοινωνία για τη νέα πλατφόρμα περιεχομένου της Vodafone
Στον αέρα βρίσκεται νέα καμπάνια που δημιούργησε η JWT Athens, για την επικοινωνία της ανανεωμένης πλατφόρμας Vodafone TV της Vodafone.

Με το ανατρεπτικό μήνυμα «Μην πάρεις Vodafone TV», η ταινία προβάλλει το πλούσιο και πολυδιάστατο περιεχόμενο της πλατφόρμας, αφού το μήνυμα απευθύνεται μόνον σε όσους είναι οι ίδιοι… υπερκατάσκοποι, βλέπουν ζωντανά τους καλύτερους αγώνες, πηγαίνουν για συναρπαστικά σαφάρι, ή… είναι οι ίδιοι ζόμπι-πρωταγωνιστές σε ανατριχιαστικά θρίλερ. Για όσους δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες, η καμπάνια προτείνει την Vodafone TV για απεριόριστο θέαμα.

Όπως είναι γνωστό, η πλατφόρμα Vodafone TV ανανεώθηκε πρόσφατα με εξελιγμένες λειτουργίες και δυνατότητα πρόσβασης από όλους ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών. Η πλατφόρμα προσφέρει live και on demand αθλητικά κανάλια, πρεμιέρες, πάνω από 4.000 ταινίες καταλόγου, περισσότερα από 7.000 επεισόδια σειρών, πάνω από 4.000 επεισόδια παιδικών σειρών, ντοκιμαντέρ, πάνω από 60 θεματικά κανάλια, τα ελεύθερα ελληνικά, αλλά και εφαρμογές για εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε μουσική, video και online περιεχόμενο.