Nick Sohnemann, FutureCandy

Στις 24 Ιουνίου, ο Nick Sohnemann θα είναι στην Αθήνα. Θα δώσει στους συμμετέχοντες στο 9ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τεχνολογίες, όπως θα είναι ενταγμένες στην καθημερινότητά μας το 2019. Ο Nick θα παρουσιάσει νέους τρόπους προσέγγισης των πελατών, που κάνει τους ίδιους όχι μόνο πιστούς οπαδούς αλλά και διαφημιστές της επιχείρησης, της υπηρεσίας ή του brand. Τέλος, θα μιλήσει για νέα εργαλεία και πρακτικές που οδηγούν σε εκσυγχρονισμό των προσφερόμενων υπηρεσιών στους πελάτες, μέσα από τρία βήματα: τον εντοπισμό προβλημάτων, τη προσαρμογή προϊόντος-αγοράς και την αξιοποίηση νέων ιδεών.

Ο Nick Sohnemann, ιδρυτής και Managing Director της εταιρείας FutureCandy και Διευθυντής του InnoLab (Hamburg Media School), είναι κορυφαίος ειδικός στον χώρο της ανακάλυψης νέων τάσεων και καινοτομιών. Ως ένας «πολίτης του κόσμου» και πεπειραμένος ομιλητής, έχει συμμετάσχει σε πάνω από 150 εκδηλώσεις διεθνώς τα τελευταία 4 χρόνια, με κοινό που ξεπερνά τα 4.000 άτομα. Στόχος του είναι η αναζήτηση και «εφεύρεση» state-of-the-art μεθόδων και εργαλείων, για κορυφαίες διεθνείς εταιρείες, στις οποίες παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες. Το συνέδριο διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, σε συνεργασία με τη BOUSSIAS (www.customerserviceconference.gr).