Η νέα καμπάνια της Ogilvy για τη Eurobank προσεγγίζει το δημογραφικό με έναν διαφορετικό τρόπο. Το δημογραφικό είναι ένα σοβαρό ζήτημα και η Eurobank, με την πρωτοβουλία «Μπροστά για την Οικογένεια», θέλει να το αναδείξει, αλλά και να προσφέρει κίνητρα και στήριξη σε νέους και μελλοντικούς γονείς.

Έξι μικρά παιδιά, με τον αυθορμητισμό και τη φρεσκάδα της ηλικίας τους, αποκαλύπτουν με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων την πραγματική διάσταση του δημογραφικού ζητήματος, ένα ζήτημα που παραμένει σοβαρό, όσο «χαριτωμένα» και αν το πεις. Την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Βασίλης Μπουραντάς.