Ένα δισ. ευρώ κατά των ορυκτών καυσίμων από τα brands καθαριστικών

Ένα ακόμα βήμα προς τη βιωσιμότητα πραγματοποιεί η Unilever, η οποία δεσμεύσει ένα δισ. ευρώ, προκειμένου να απομακρύνει από τις συνθέσεις των καθαριστικών brands της τα ορυκτά καύσιμα, έως το 2030, ώστε να μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Τα πετροχημικά, που αποτελούν σήμερα το 46% του συνολικού αποτυπώματος άνθρακα της εταιρείας και περιλαμβάνονται σε μάρκες, όπως οι Cif και Domestos, θα αντικατασταθούν με φυτικά συστατικά, όπως άλγη.

Η μετάβαση σε βιώσιμα συστατικά αναμένεται να μειώσει το αποτύπωμά της κατά 20%. Η συγκεκριμένη επένδυση της Unilever πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Clean Future και στοχεύει στην επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2039. Τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση της έρευνας στους τομείς της βιοτεχνολογίας, της χρήσης και μείωσης των αποβλήτων και του διοξειδίου του άνθρακα, καθώς και για τη δημιουργία βιοδιασπώμενων και υδατοδιαλυτών προϊόντων, ώστε να μειωθεί κατά 50% η χρήση πλαστικού.

(Πηγή: marketingweek.com)