Θετικά και τα πρώτα αποτελέσματα λειτουργίας του νέου e-shop
Το γιατί και πώς η εξαγορά της Αφοί Βερόπουλοι από τη Metro τον Φεβρουάριο του 2016 «ήρθε γάντι» στο δίκτυο των My Market, ανέλυσε χτες σε εκπροσώπους του Τύπου ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Metro, στο πλαίσιο της πρώτης επίσημης δημόσιας αποτίμησης του σχετικού εγχειρήματος από την έναρξη της ενσωμάτωσης των δομών της εξαγορασθείσας στη Metro.

Επρόκειτο για μια τολμηρή πρωτοβουλία για τα επιχειρηματικά ειωθότα της Metro, η οποία, πάντως, την κατατάσσει χειροπιαστά πλέον στις κορυφές του ανταγωνισμού στην αγορά των σούπερ μάρκετ, εφόσον αναμένει φέτος κύκλο εργασιών 1,23 δις ευρώ έναντι 1,17 δις το 2017, σε μια χρονιά που οι κλαδικές αλυσίδες μετρούν μικρές ή μεγάλες απώλειες λόγω της δραστηριοποίησης της νέας Σκλαβενίτης.

Όπως εξήγησε ο Α. Παντελιάδης, το εγχείρημα, που υποστηρίχθηκε με επενδύσεις περίπου 150 εκατ. ευρώ κυρίως για τη ριζική ανακαίνιση των νεοαποκτηθέντων καταστημάτων κατά το πρότυπο των My Market, έτσι ώστε η ετήσια απόδοσή τους ανέβηκε από 20% έως 80%, απαίτησε συστηματική προσπάθεια ομαλής ενσωμάτωσης του προσωπικού, στο πλαίσιο της οποίας θήτευσαν σε εταιρικά σεμινάρια, φυσικά και εξ αποστάσεως, περί τους 18.500 συμμετέχοντες (σήμερα το προσωπικό του ομίλου ανέχεται στους 10.526 εργαζόμενους ετήσιου μισθολογικού κόστους 180 εκατ. ευρώ).

Συνδυαστικά οι εν λόγω προσπάθειες εγγυώνται τη δυναμική ανάπτυξης των πωλήσεων του δικτύου λιανικής, το μερίδιο της οποίας υπερτερεί πλέον στον αθροιστικό τζίρο της Metro, και την επόμενη χρονιά με όχημα τα νέο-ακαινισμένα και τα καινούργια καταστήματά του (124 και 11 αντίστοιχα). Πάντως, όπως τόνισε ο Α. Παντελιάδης, η εξαγορά κι ενσωμάτωση των δομών της Αφοί Βερόπουλοι δεν μονοπώλησαν το δημιουργικό ενεργητικό του ομίλου, αφού στη διάρκεια της τριετίας προχώρησε σε καινοτομίες στον φωτισμό και την ψύξη, που με την ολοκλήρωσή τους θα της χαρίσουν εξοικονομήσεις ενέργειας κατά 33% ανά κατάστημα ή κατά 40 εκατ. KWh ετησίως.

Στο μεταξύ, από τα μέσα του Οκτωβρίου η εταιρεία προχώρησε στη μετονομασία του ηλεκτρονικού καταστήματος welovesupermarket.gr, στο μ/κ του οποίου έχει πλειοψηφική συμμετοχή, σε eshop.mymarket.gr, καλύπτοντας το σύνολο της επικράτειας. Σημειώνεται ότι εντός 15 ημερών από τη μετονομασία του, οι παραγγελίες του ανέβηκαν περί το 70%. (Με τη συνεργασία του Σελφ Σέρβις)