Στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών της για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη διαφημιστική παραγωγή, η AdGreen, πρωτοβουλία του βρετανικού Advertising Association, παρουσιάζει έναν bespoke «μετρητή» CO2 με στόχο να συνδράμει agencies, εταιρείες παραγωγής και brands να μετρήσουν συνεργατικά τον αντίκτυπο των project τους.

Το νέο εργαλείο, το οποίο προσφέρεται προς χρήση δωρεάν, σχεδιάστηκε με την υποστήριξη εταιρειών, όπως Unilever, Adam & Eve DDB, Havas UK & Havas Studios και Biscuit. Το project υποστηρίζεται, μεταξύ άλλων, από τις Unilever, Sky, Google, Publicis Groupe UK, WPP και MullenLowe.

Το AdGreen calculator, σε σχεδιασμό Alchemy Digital και ανάπτυξη BAFTA Media Technology Limited, επιτρέπει στους χρήστες να εισάγουν πληροφορίες σε 4 πεδία-κλειδί, τα οποία σχετίζονται με την παραγωγή, συμπεριλαμβανομένων των τομέων ταξιδίου και μετακίνησης, ενέργειας και καυσίμων και υλικών και catering. Με αυτόν τον τρόπο, brands και agencies έχουν τη δυνατότητα να σχηματίσουν εικόνα για το ανθρακικό αποτύπωμα της παραγωγής τους.
(Πηγή: Marketingweek.com)