Παρακολουθώντας τους τελευταίους μήνες συζητήσεις και ομιλίες που γίνονται στο πλαίσιο συνεδρίων, ημερίδων, workshops, αλλά και διαβάζοντας συνεντεύξεις στελεχών της αγοράς, διαπιστώνει εύκολα κανείς ότι το βασικό ζητούμενο πλέον σε όλα αυτά είναι η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα της επένδυσης στις νέες αυτές πλατφόρμες. Εστιαζόμενοι στο χώρο του marketing και του e-commerce, οι άμεσα εμπλεκόμενοι ζητούν αξιόπιστες μετρήσεις για την επένδυσή τους σε αυτές, αλλά και πιστοποιήσεις εγκυρότητας και ασφάλειας. Από την ύπαρξη και ανάπτυξη αυτών, εξαρτάται η περαιτέρω ανάπτυξη στους κλάδους αυτούς και η περαιτέρω επένδυση των διαφημιζόμενων και των brands. H ανάγκη π.χ. αξιόπιστων μετρήσεων στο χώρο της Επικοινωνίας αναδείχθηκε πολλάκις μέσα από τις ομιλίες Ελλήνων και ξένων ομιλητών του πρόσφατου Medi ROI Forum ’16, που διοργάνωσε το Marketing Week.

Αν εστιάσουμε ωστόσο στο χώρο του e-commerce, ένα επιπλέον βασικό ζητούμενο είναι η πιστοποίηση ποιότητας και ασφάλειας. Στο πλαίσιο αυτό, έπειτα από δυόμιση χρόνια μελέτης και έρευνας, εργασίας και πιλοτικής λειτουργίας, ο GRECA παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα το Σήμα Αξιοπιστίας για το Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το οποίο μπαίνει πλέον σε κανονική λειτουργία και διάθεση. Το σήμα δημιουργήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Ηλεκτρονικού Εμπορίου – ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) και αναμένεται να αλλάξει προς το καλύτερο την αγορά του eCommerce, ενισχύοντας στο μέγιστο δυνατό βαθμό την καταναλωτική εμπιστοσύνη. Aναλυτικό ρεπορτάζ για το Σήμα Αξιοπιστίας ετοιμάσαμε στο παρόν τεύχος.