“The International Festival of Creativity” ο νέος επίσημος τίτλος του

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Έτσι, το περίφημο Φεστιβάλ θα φέρει πλέον τον τίτλο “The International Festival of Creativity” ή ελληνιστί «Το Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών». Πρόκειται για μια αναμενόμενη αλλαγή, μιας και τα τελευταία χρόνια το Φεστιβάλ είχε εξελιχτεί σε μια γιορτή της δημιουργικότητας όχι μόνο στη Διαφήμιση αλλά γενικότερα στην Επικοινωνία. Το Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών έκανε πρεμιέρα το 1954 με μοναδικές κατηγορίες αυτές της Τηλεόρασης και του Κινηματογράφου. Το 2011, όμως, οι κατηγορίες του Φεστιβάλ θα έχουν γίνει πια 13 έπειτα από την προσθήκη της «Creative Effectiveness».