Τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook αυξήθηκαν κατά 56% το β΄ τρίμηνο του έτους, το οποίο έληξε στις 30 Ιουνίου, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Ωστόσο, ο όμιλος προειδοποίησε ότι η ανάπτυξή του αναμένεται να επιβραδυνθεί στο δεύτερο ήμισυ του έτους. Η εταιρεία σημείωσε, το β΄ τρίμηνο, διαφημιστικά έσοδα ύψους 28,5 δισ. δολαρίων με συνολικά έσοδα 29 δισ. δολάρια και κέρδη 10,4 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με την ίδια, η εταιρεία επωφελήθηκε από την αύξηση 47% στη μέση τιμή ανά διαφήμιση και από την αύξηση 6% στον αριθμό των διαφημίσεων, οι οποίες προβάλλονταν. Ωστόσο, ενώ αναμένει ότι η αύξηση στις τιμές των διαφημίσεων θα συνεχιστεί, το Facebook αναφέρει ότι ο ρυθμός ανάπτυξής του θα επιβραδυνθεί, καθώς διανύει περιόδους αυξανόμενης ανάπτυξης.

Οι αλλαγές στο ad targeting, οι οποίες προκλήθηκαν λόγω των updates στην πλατφόρμα και τις νομοθετικές ρυθμίσεις, αποτελούν, επίσης, ανασταλτικούς παράγοντες, προσθέτει σε δήλωση για τα οικονομικά αποτελέσματά του. «Είχαμε ένα δυνατό τρίμηνο, καθώς συνεχίσαμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων και στο connectivity των ανθρώπων», σημείωσε ο Ιδρυτής και CEO του Facebook, Mark Zuckerberg.

(Πηγή: marketingweek.com)