Στην ανακοίνωση του πολυαναμενόμενου rebranding του Facebook προχώρησε την Πέμπτη 28 Οκτωβρίου ο Mark Zuckerberg κατά τη διάρκεια του ετήσιου AR and VR focused event. Η κίνηση αυτή σχετίζεται με την απόφαση της εταιρείας να επενδύσει σημαντικά στο Metaverse.

Ο ιδρυτής της πλατφόρμας ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα χωριστεί σε δύο μέρη. Το ένα θα εστιάζει στο Facebook, το Instagram, το WhatsApp και άλλες υπάρχουσες εφαρμογές του, και το άλλο στην ανάπτυξη μελλοντικών πλατφορμών, ενώ όλα θα βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του Meta. «Ο κόσμος του Μetaverse και της εικονικής πραγματικότητας ανοίγει μια εξαιρετική ευκαιρία για το Facebook και το νέο rebranding σηματοδοτεί τις προθέσεις τους.

Τα παραδοσιακά social media ήρθαν αντιμέτωπα με την άνοδο του TikTok, που έχει κερδίσει τα νεανικά κοινά. Το Facebook έπρεπε να εξελιχθεί σε πολλά επίπεδα», σχολίασε σχετικά ο Jeff Sue, General Manager, Americas της Mintegral. Από την άλλη, η Arielle Garcia, Chief Privacy Officer στην UM Worldwide τόνισε: «Με τα social media να υπόκεινται σε ελέγχους, και τη ρύθμισή τους να θεωρείται αναπόφευκτη, αυτή η κίνηση μοιάζει να προσπαθεί να στρέψει αλλού την προσοχή».

(Πηγή: The Drum)