Σε αναβάθμιση των εργαλείων διαφάνειας προχωρά η Meta, για να παρέχει σε πιστοποιημένους ερευνητές και στη συνέχεια στο κοινό πρόσβαση σε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το πώς οι διαφημιζόμενοι στοχεύουν χρήστες για πολιτικές διαφημίσεις. Από το τέλος Μαΐου, οι πληροφορίες στόχευσης θα είναι διαθέσιμες για ακαδημαϊκούς ερευνητές που έχουν ελεγχθεί από τη Meta, μέσα από το περιβάλλον Facebook Open Research and Transparency (FORT).

Τα data θα παρέχονται για μεμονωμένες διαφημίσεις, συμπεριλαμβάνοντας τις κατηγορίες ενδιαφέροντος που έχουν επιλεγεί από τους διαφημιζόμενους. Ο εμπλουτισμός των εργαλείων αποτελεί επέκταση του πιλοτικού προγράμματος που λάνσαρε πέρυσι η Meta και πλέον τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα αφορούν τις διαφημίσεις που σχετίζονται με όλα τα κοινωνικά θέματα, τις εκλογές και την πολιτική, που «έτρεξαν» διεθνώς από τον Αύγουστο του 2020.

Παράλληλα, από τον Ιούλιο, η δημόσια προσβάσιμη Ad Library της Meta θα συμπεριλάβει μια περίληψη των πληροφοριών στόχευσης των πολιτικών διαφημίσεων μετά το λανσάρισμά τους. Αυτό θα δώσει ανοιχτή πρόσβαση σε στοιχεία για τον συνολικό αριθμό των σχετικών με κοινωνικά θέματα, εκλογές και πολιτική διαφημίσεων που εμφανίζονται σε μια σελίδα στο Facebook και τις συγκεκριμένες κατηγορίες στόχευσης που χρησιμοποιήθηκαν. Επιπλέον, θα αναφέρεται το ποσοστό του adspend για τη στόχευση αυτών των κατηγοριών.

(Πηγή: Campaign)