Κατά 14,3% προβλέπεται να αυξηθεί, το 2021, η παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, λόγω των μεταβαλλόμενων καταναλωτικών συνηθειών, της τεχνολογικής ανάπτυξης και κυρίως της αυξανόμενης δημοτικότητας των φορητών λύσεων/κινητών συσκευών, επισημαίνει έκθεση της PayPal, με τίτλο The Great Pivot in Global E-commerce σε 13 αγορές.

Επιπλέον, εκτιμάται ότι φέτος περίπου το 67% των online αγορών θα πραγματοποιείται μέσω smartphone. Ενδεικτικά, 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πλέον αγοράζει περισσότερο στο διαδίκτυο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ 22% ότι κάνει αγορές από το εξωτερικό πιο ελεύθερα, με γνώμονα κυρίως τις καλύτερες προσφορές (48%) και την πρόσβαση σε προϊόντα μη διαθέσιμα στην πατρίδα του (39%).

Επίσης, ο σχεδιασμός των πωλήσεων στο εξωτερικό εξαρτάται και από μεμονωμένα εμπορικά γεγονότα, όπως Single’s Day στην Κίνα, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Ρωσία, Black Friday στις ΗΠΑ και το ισοδύναμό της, El Buen Fin, στο Μεξικό.