Η Google ισχυρίζεται πως πλέον οι χρήστες για την αναζήτηση χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ΑΙ εφαρμογές, όπως το Lens. Έτσι, ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες πως τα αποτελέσματα αναζήτησης θα έχουν πλέον και τη συνδρομή της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Οι διαφημίσεις που προβάλλονται στο AI Overviews προέρχονται από ήδη υπάρχουσες καμπάνιες ενώ οι εξελίξεις στο Lens «τρέχουν» καθώς οι πληροφορίες έρχονται από έναν συνδυασμό εικόνων, φωνής και video.
Μέσω της ΑΙ και του Lens, η Google παρέχει περισσότερες πληροφορίες ένα προϊόν, όπως την τιμή του στα καταστήματα λιανικής, κριτικές ή σημεία πώλησής του. Πλέον, πολλά αποτελέσματα αναζητήσεων προϊόντων θα εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων μέσω ΑΙ στα κινητά καθώς οι επενδυτές θα πρέπει να πειστούν πως η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αποφέρει έσοδα.
Η Google ανακοίνωσε πως δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους διαφημιστές προκειμένου οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται ως AI Overviews. Παρόμοιες ανακοινώσεις έκαναν μέσα στην εβδομάδα η Amazon και η Microsoft τονίζοντας τη σημασία της Τεχνητής Νοημοσύνης και στη διαφήμιση.
(Πηγή: MediaPost)