H Μαίρη Κολώνια Managing Director της Prooptiki Holdings, συνομιλεί με το Marketing Week για το Stylewatch.gr, την επόμενη μέρα των γυναικείων sites, την ανταπόκριση των διαφημιζόμενων και τη δράση του brand στα sites κοινωνικής δικτύωσης.

Marketing Week: Που κυμαίνεται πλέον η ημερήσια επισκεψιμότητα του site και με ποια επίδοση θα είστε ευχαριστημένη έπειτα από 6 μήνες;

Μαίρη Κολώνια: Το stylewatch.gr κινείται πλέον στους 7.500 με 8.000 επισκέπτες την ημέρα. Μήνα με τον μήνα εδραιώνεται η προσωπική σχέση με το κοινό μας κι αυτό φαίνεται κι από τη συνεχή αύξηση της απευθείας επισκεψιμότητας. Στόχος μας είναι μέχρι το καλοκαίρι του 2011, να φτάσουμε σε πενταψήφια νούμερα.

Marketing Week: Με δεδομένο ότι τα γυναικεία περιοδικά είναι πιθανότατα η κατηγορία του περιοδικού Τύπου με τις υψηλότερες κυκλοφορίες, πιστεύετε ότι μπορούν στο εγγύς μέλλον τα γυναικεία sites να εξελιχτούν σε μία από τις πλέον δημοφιλείς κατηγορίες του Διαδικτύου;

Μαίρη Κολώνια: Αυτή είναι η δεδομένη τάση της παγκόσμιας αγοράς και φυσικά θα ισχύσει και στη χώρα μας. Τα περιοδικά -τα έντυπα στο σύνολό τους- έχουν ήδη υποστεί και πρόκειται να υποστούν ακόμα μεγαλύτερη πτώση.

Εκτός από τη μεγάλη και προφανή διαφορά του αντιτίμου που απαιτείται για την αγορά τους απέναντι στη δωρεάν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, τα περιοδικά είναι τα κατάλοιπα της προηγούμενης φάσης της ενημέρωσης και των Μedia: διαθέτουν αργά αντανακλαστικά, δεν έχουν καθημερινή σχέση με το κοινό τους, δεν προσφέρουν interaction, δεν μπορούν να φιλοξενήσουν βίντεο, αποσπάσματά τους δεν μπορούν εύκολα να «ποσταριστούν» στα Social Media.

Δεν είναι τυχαίο πως οι δημοφιλείς τίτλοι των περιοδικών έχουν ήδη αποκτήσει σελίδες στο Διαδίκτυο, αλλά και εκεί η διαφορά είναι ορατή. Είναι τελείως διαφορετικό να αναπαράγεις την ύλη των περιοδικών σου σε άλλο Μέσο κι άλλο να είσαι ετοιμοπόλεμος καθημερινά με ό,τι νεότερο κυκλοφορεί. Και αυτό είναι το μεγάλο μας ατού. Όλη μας η ομάδα ζει και αναπνέει online όλη μέρα.

Marketing Week: Παρατηρώ ότι το Stylewatch.gr είναι αρκετά ενεργό στο Facebook. Μάλιστα, περίπου 5.000 χρήστες το έχουν τιμήσει με «like». Πώς καταφέρνετε αφενός μεν να προσελκύετε νέους «friends», αφετέρου δε να επιστρέψουν ξανά και ξανά στη σελίδα και να είναι ενεργά μέλη;

Μαίρη Κολώνια: Οι φίλοι μας ξέρουν πως αν μένουν συντονισμένοι στη σελίδα μας θα «πετύχουν» σε ανύποπτο χρόνο αποκλειστικά προνόμια μόνο για εκείνους. Στέλνουν απορίες στους στυλίστες μας ή και σε guest experts οι οποίες αυτόματα απαντιούνται άμεσα στο περιβάλλον του Facebook, κερδίζουν προσκλήσεις για fashion shows -που εξαφανίζονται μέσα σε μερικά λεπτά- και νιώθουν πως είναι μέλη μιας ζωντανής κοινότητας που μοιράζεται τα ίδια ενδιαφέροντα.

Αισθάνονται άνετα να εκφράσουν τις απόψεις και να τις υποστηρίξουν μέχρι τέλους και ξέρουν πως τους ακούμε και τους λαμβάνουμε υπόψη. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το εξής: με αφορμή τη στιλιστική μας πρόταση για τη συναυλία των U2, το κοινό μας βομβάρδισε με μηνύματα. Δεν συμφωνούσαν καθόλου με την πρότασή μας!

Εμείς τους ζητήσαμε να μας προτείνουν εκείνοι -πάντα στο Facebook- τι θα πρότειναν σαν καλύτερη εμφάνιση, μας βομβάρδισαν επίσης με στιλιστικές προτάσεις και εμείς αλλάξαμε την πρότασή μας βάσει των περισσότερων likes. Μάλιστα, εκείνη που έκανε την πρόταση κέρδισε δώρο. Αυτήν τη ζωντανή σχέση την καλλιεργούμε με κάθε τρόπο κι αποδίδει.

Marketing Week: Είστε ικανοποιημένη από την ανταπόκριση των διαφημιζόμενων ή θεωρείτε ότι, σε γενικές γραμμές, το Διαδίκτυο εξακολουθεί να είναι ο «φτωχός συγγενής»;

Μαίρη Κολώνια: Οι διαφημιζόμενοι αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο την προστιθέμενη αξία που τους παρέχει η προβολή τους στο Διαδίκτυο. Παρατηρούμε πως, πέρα από τα απλά banner ads, τα πράγματα που τους ενδιαφέρουν περισσότερο είναι η προβολή των sites τους και ο συνδυασμός creative media που τους προτείνουμε και που πιστεύουμε πως καθιστά ξεχωριστή την Prooptiki Holdings. Κάθε πρόταση προς τους διαφημιζόμενους γίνεται με γνώμονα τη μέγιστη προβολή, με όλους τους τρόπους που διαθέτουμε.

Marketing Week: Ποια είναι η επόμενη τάση σε ό,τι αφορά τα γυναικεία sites που εκτιμάτε ότι θα κυριαρχήσει στην εγχώρια αγορά;

Μαίρη Κολώνια: Η γυναίκα είναι μια μεγάλη «πίτα» που θα αρχίσει σταδιακά να σπάει. Άρα, προβλέπουμε πως, με βάση τα ψυχογραφικά και δημογραφικά τους, θα γίνει νέα ομαδοποίηση των κοινών και απόπειρες να το προσεγγίσουν.