H Meliá Hotels International σχεδιάζει την ενίσχυση της παρουσίας της στη λεκάνη της Μεσογείου με την Ελλάδα να αποτελεί προορισμό στρατηγικής σημασίας. Στόχος είναι ο διπλασιασμός του χαρτοφυλακίου του oμίλου στην Ελλάδα μέχρι το 2025, όπως επεσήμανε ο Jorge Herrera, Head of Development South Europe, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψής του στη χώρα στο πλαίσιο του IDEEA Hospitality Investment Forum, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, τέλη Σεπτεμβρίου.

Το ενδιαφέρον της Meliá Hotels International στρέφεται γύρω από συμφωνίες management και franchise, με στόχο τη διεύρυνση των εμπορικών δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στις απευθείας ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Επίσης, ο όμιλος στοχεύει στη συνεργασία με ανεξάρτητα ξενοδοχεία παρέχοντάς τους πρόσβαση στο δίκτυο πωλήσεων και μάρκετινγκ της Meliá Hotels International, καθώς και στο πρόγραμμα επιβράβευσης MeliáRewards – με περισσότερα από 14 εκατ. μέλη – μαζί με άλλες υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Παράλληλα επιδιώκει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών τόσο σε ξενοδοχεία που βρίσκονται εν τη γενέσει τους όσο και σε μονάδες που χρήζουν ανακαίνισης.