Σύμφωνα με το Spot Monitor

Μειωμένο κατά 3,27% εμφανίζεται το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα τον Αύγουστο του 2020, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor. Συγκεκριμένα, τον περασμένο μήνα καταγράφηκαν συνολικά 86.643.128 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου. Τη μεγαλύτερη μείωση, της τάξης του 10,15% κατέγραψε η Αθήνα, μικρή μείωση 0,64% κατέγραψε η Περιφέρεια, ενώ η μόνη που έκλεισε τον μήνα με θετικό πρόσημο ήταν η Θεσσαλονίκη με αύξηση 1,87%.

Το Δημόσιο παραμένει, εδώ και αρκετούς μήνες, στην κορυφή των κατηγοριών με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων, ακολουθούμενο από την κατηγορία τρόφιμα-ποτά. Το top 5 των κατηγοριών με τη δυναμικότερη διαφημιστική παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο συμπληρώνουν οι Κοινωνικά Ιδρύματα-Έρανοι, Κινητή Τηλεφωνία και Οικονομικοί Οργανισμοί.

Εξαιρουμένων των Υπουργείων Υγείας και Οικονομικών που καταλαμβάνουν τις 2 πρώτες θέσεις της λίστας, σε επίπεδο brands, η AB Βασιλόπουλος αποτέλεσε τον μεγαλύτερο ραδιοφωνικό διαφημιζόμενο. Και πάλι εξαιρουμένου του Δημοσίου, στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη o Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος.