Σύμφωνα με στοιχεία της Pockee.

Αύξηση της αξίας του μηνιαίου καλαθιού του καταναλωτή που αγγίζει το 19,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο του 2019, καταγράφηκε τον Φεβρουάριο από την Pockee, η οποία ανέλυσε περισσότερες από 100.000 αποδείξεις ώστε να αποτυπώσει την επίδραση της πανδημίας. Η αύξηση στην αξία του καλαθιού καταγράφεται σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος πλην της Δυτικής Ελλάδος, με τις μεγαλύτερες να σημειώνονται σε Ήπειρο, Ανατολική Μακεδονία και Αττική.

Την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου (εβδομάδα πριν τη Καθαρά Δευτέρα), τότε που καταγράφηκε και το πρώτο κρούσμα του ιού εντός της χώρας, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 28,1% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2019. Η αύξηση στην κατανάλωση προήλθε λιγότερο από τα shopping trips (+8%) και περισσότερο από αυξημένα καλάθια σε αξία, ανά επίσκεψη (+11%).

Η αύξηση της επισκεψιμότητας προέρχεται από καταναλωτές όλων των ηλικιακών ομάδων, με τη μεγαλύτερη αύξηση να εντοπίζεται σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Η αύξηση στον όγκο των αγορών παρατηρήθηκε σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ωστόσο φάνηκε ότι όσο αυξάνεται η ηλικία, τόσο αυξάνεται και o όγκος αγορών.

Στις κατηγορίες Personal & Health Care και Household τα μεγαλύτερα ηλικιακά γκρουπ αύξησαν εντονότερα τις αγορές τους το υπό ανάλυση διάστημα, ενώ σε Food και Non Alcoholic Beverages η συμπεριφορά μεταξύ ηλικιών ήταν σχετικά ομοιόμορφη.