Διεξήχθη από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και παρουσιάζεται από τον καθηγητή Γ. Μπάλτα

Τα στοιχεία αυτά καταγράφονται αναλυτικά σε πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδος, με θέμα την ελληνικότητα των προϊόντων. Την έρευνα θα παρουσιάσει στους συνέδρους ο Γιώργος Μπάλτας, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Διδάκτωρ του Warwick Business School.

Σκοπός της έρευνας ήταν η ανίχνευση της αγοραστικής συμπεριφοράς και των αντιλήψεων των καταναλωτών για τα ελληνικά προϊόντα, με βάση διάφορα πρόσφατα στοιχεία που δείχνουν ανάκαμψη του καταναλωτικού ενδιαφέροντος για την ελληνική παραγωγή. Η έρευνα ολοκληρώθηκε πρόσφατα και αποτελεί μια πολύ χαρακτηριστική ένδειξη του τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο μυαλό του Έλληνα καταναλωτή.

Το συνέδριο «Μαρκών Ελληνικότητα» τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και έχει την υποστήριξη της Συμμαχίας για την Ελλάδα. Μερικά από τα brands που θα παρουσιάσουν cases ελληνικότητας είναι τα Amstel, Μπίρα Άλφα, Misko, Γιώτης, Agrino, Μύθος, Tsantalis, Παγωτά Δωδώνη, Fresh Line, Diageo, Elpen, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μetro ΑΕΒΕ, Louis Cruises, Apivita, Λουξ Μαρλαφέκας κ.α.

Χορηγοί είναι η Coca Cola 3E και η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, ενώ Υποστηρικτές είναι οι εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Global Link, IN Group, Μύθος Ζυθοποιία και MillwardBrown. Στόχος του συνεδρίου είναι να προσεγγίσει την ελληνικότητα από την πλευρά του marketing, δίνοντας την ευκαιρία σε marketers και brands, είτε ελληνικά, είτε διεθνή, να «ξεδιπλώσουν» την ελληνικότητα, με τον τρόπο που το κάθε ένα την αντιλαμβάνεται.