Χαρακτηριστικά εγχώρια case studies στο Brand Advocacy Conference

H Ευτυχία Γατοπούλου, Marketing Manager της Heineken θα παρουσιάσει την ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια Open your City, η οποία βοήθησε το brand να ενισχύσει περισσότερο τη θέση του στην αγορά, προσφέροντας εμπειρίες υψηλής ποιότητας στο κοινό. Ο Δημήτρης Πικράκης, Marketing Manager Spirits στην Coca-Cola ΤρίαΈψιλον θα παρουσιάσει τη συνεχιζόμενη integrated καμπάνια Urban Adventures by Cutty Sark, η οποία επαναλανσάρει το brand σε ένα νεότερο κοινό, μέσα από μία σειρά online και offline ενεργειών.

Η Ελευθερία Καμά, Senior Digital Marketing Manager των Hellenic Duty Free Shops θα παρουσιάσει τη διαδρομή από το Brand Recognition στο Brand Advocacy και τον ρόλο που διαδραματίζουν τα Social Media σε αυτή τη διαδικασία. Ο Κωνσταντίνος Πανουκλιάς, Brand Manager,  της Nestle Purina Petcare θα παρουσιάσει την ενέργεια Friskies Run With Your Dog η οποία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα, με πολυάριθμους ιδιοκτήτες σκύλων να συμμετέχουν σε αγώνα δρόμου μαζί με τα κατοικίδιά τους. Εκτός από τα case studies των brands, στο συνέδριο θα παρουσιαστούν άλλες πτυχές του Brand Advocacy, όπως o ρόλος των influencers. Ο Μιχάλης Παρεδράκος, Managing Director της avakon+ και γνωστός blogger θα παρουσιάσει την οπτική του influencer και θα δώσει συμβουλές για την κινητοποίηση του κοινού.

Τέλος, η Άννα Κασιμάτη, Managing Director της IsMood θα μιλήσει για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας του Brand Advocacy και τους τρόπους με τους οποίους τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν τα στοιχεία που προκύπτουν γύρω από τη συμμετοχή του κοινού. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο επισκεφθείτε το www.brandadvocacy.gr