Το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign for a Brand» απέσπασε η Mediacube για τον πελάτη της Nutricia, στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2020. Η συμμετοχή αφορούσε την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του βρεφικού γάλακτος Almiron 2 της Nutricia, μέσω καινοτόμων τεχνικών Precision Marketing σε Google Ads & Social Media, αλλά και Programmatic Advertising. Η ομάδα της Mediacube οργάνωσε και εκτέλεσε την παραπάνω προβολή, αρχικά, αναλύοντας και κατηγοριοποιώντας το αγοραστικό κοινό στα αντίστοιχα «digital» κοινά (Digital Tribes) και, κατόπιν, στοχεύοντάς τα με τη χρήση personalized μηνυμάτων για το κάθε tribe ξεχωριστά, δημιουργώντας στους χρήστες ανά κατηγορία memory structures, που ενίσχυσαν το top of mind awareness στο κοινό στόχευσης, ξεπερνώντας τα benchmarks που είχαν αρχικά τεθεί.