Με ετήσιο πλάνο digital activations σε ευρωπαϊκές χώρες και πολιτείες των ΗΠΑ.

Η Mediacube ανανέωσε για 2η συνεχόμενη χρονιά τη συνεργασία της με την DHI, μέλος του DHI Global Medical Group, η οποία δραστηριοποιείται στη διάγνωση, πρόληψη και θεραπεία της τριχόπτωσης. Η 1η χρονιά συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών, έδωσε έμφαση σε lead generation καμπάνιες, η οποία συνοδεύτηκε από αύξηση των leads για μεταμοσχεύσεις μαλλιών στις κλινικές της DHI σε Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο.

Δεδομένης της εξωστρέφειας του οργανισμού της DHI και με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας, απώτερος στόχος για το 2020 είναι η τόνωση του brand name της DHI στο εξωτερικό. Βασισμένοι σε advanced research με digital εργαλεία και μεθοδολογίες που έχει αναπτύξει η Mediacube, οι δύο συνεργάτες έχουν σχεδιάσει ένα ετήσιο πλάνο digital activations με καμπάνιες προβολής σε πολλαπλά digital κανάλια, απευθυνόμενοι σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες και πολιτείες των ΗΠΑ.

Το ετήσιο πλάνο περιλαμβάνει ένα mix dedicated branding καμπανιών και πιο εντατικών lead generation καμπανιών για την αύξηση των μεταμοσχεύσεων μαλλιών. Έχει βασιστεί στη «συνταγή» του 2019, πλαισιωμένο, όμως, πλέον από YouΤube Video καμπάνιες ευρείας κλίμακας κατά τη διάρκεια της χρονιάς, Social Media & Native Advertising, καθώς και advanced SEO και Website Consultation ενέργειες.

Επιπρόσθετα, η συνεργασία των δύο πλευρών θα συνεχιστεί με ακόμα υψηλότερους στόχους και για το London Hair Restoration Academy, την πρώτη Ακαδημία παγκοσμίως για την εκπαίδευση γιατρών και ιατρικού προσωπικού, που ίδρυσε η DHI με όραμα να εξασφαλίσει 100% ασφάλεια και υψηλή ποιότητα υπηρεσιών στις θεραπείες τριχόπτωσης σε όλο τον κόσμο.