Πρωτότυπη προωθητική ενέργεια του Group M στην Κίνα

[Νέα Υόρκη] Έτσι, η Group M σκέφτηκε να αντιμετωπίσει αυτήν την πρόκληση, δημιουργώντας το δικό της ριάλιτι σόου στην τηλεόραση. Ονομάζεται «Young Power» και θα συμμετάσχουν 10 απόφοιτοι πανεπιστημίων, οι οποίοι θα κληθούν να αναλάβουν διάφορα καθήκοντα σε επίπεδο media-planning. Ο διαγωνιζόμενος που θα παραμείνει μέχρι τέλους, θα κερδίσει μόνιμη θέση στο agency. Όπως δήλωσε ο Roger Li, Chief Talent Officer της Group M China, «στόχος μας δεν είναι να μαζέψουμε αμέτρητα βιογραφικά. Αυτό που θέλουμε πρωτίστως είναι να βοηθήσουμε τους νεαρούς κινέζους να κατανοήσουν το αντικείμενο και να θεωρήσουν αυτό το επάγγελμα ως αξιόλογη μελλοντική επιλογή καριέρας».