Όσο και εάν η συζήτηση και οι καινοτομίες γύρω από τον ανατέλλοντα κόσμο του Web3 έχουν για ορισμένους έναν οριακά «μελλοντολογικό» χαρακτήρα -πόσω μάλλον σε πλαίσιο μακροοικονομικής αβεβαιότητας- η αλήθεια είναι ότι το αντικείμενο είναι έντονα επίκαιρο.

Και αυτό για δύο λόγους: αφενός η περίφημη GenZ εξοικειώνεται γοργά με το νέο οικοσύστημα (και αναμένει από τα brands να κάνουν το ίδιο), αφετέρου η χρήση εφαρμογών Web3 (π.χ. AR ή NFT) ήδη καταγράφει αυξητική πορεία – και αυτό μεταφράζεται σε προκλήσεις αλλά και αξιοσημείωτες ευκαιρίες για τα brands αλλά και τα συνεργαζόμενα agencies.

Σε αυτά τα σημεία θα σταθεί στην keynote ομιλία του στο Media RoI Forum o Chris Twinning, Global Innovation & Media Director της Dentsu. Το συνέδριο θα λάβει χώρα τη Παρασκευή 11 Νοεμβρίου και απευθύνεται σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη από Media Agencies, Clients & Brands, Publishers & Broadcasters, Ad / Digital Agencies και Solutions Providers, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και της ΕΔΕΕ.