Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της καμπάνιας Xiaomi 12 series, με κεντρικό μήνυμα «Master Every Scene», πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά τοποθέτηση διαφήμισης 235m2 στην πρόσοψη του κεντρικού κτιρίου του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Αξίζει να σημειωθεί πως η έκταση της διαφήμισης είναι η μεγαλύτερη που έχει υπάρξει ποτέ στο αεροδρόμιο, αλλά και μία από τις μεγαλύτερες που έχουν υλοποιηθεί τελευταία στην Ελλάδα σε OOH περιβάλλον.

Το δημιουργικό είναι ορατό όχι μόνο από όσους προσεγγίζουν το αεροδρόμιο, αλλά και από την παρακείμενη Αττική οδό. Την καμπάνια υλοποιεί η MediaCom, σε συνεργασία με την Interbus.