Αυτό το καλοκαίρι, το brand προσωπικής φροντίδας Bepanthol επενδύει, μεταξύ άλλων, σε καινοτόμες διαφημιστικές τεχνολογίες για να επικοινωνήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την καθημερινή ανάγκη για ενυδάτωση και προστασία του δέρματος, μετά από έκθεση στον ήλιο.
Στο πλαίσιο αυτό, η Bayer για την Bepanthol Κρέμα σε συνεργασία με τη Mediacom, αξιοποιούν συνδυαστικά δύο ad features που παρέχει η πλατφόρμα Yahoo DSP: Μέσω του DCO (Dynamic Creative Optimization) δίνεται η δυνατότητα για αυτοματοποιημένη προβολή διαφορετικού δημιουργικού και μηνύματος, ανάλογα με τις τρέχουσες real time καιρικές συνθήκες (Dynamic Weather Targeting) που επικρατούν στην τοποθεσία του κάθε χρήστη.
Η online καμπάνια, η οποία προβάλλεται ήδη στα δημοφιλέστερα ελληνικά websites, υλοποιείται από την Acrossmedia241, αποκλειστικό συνεργάτη της Yahoo σε Ελλάδα και Κύπρο.