Είναι τόσο κομβική η θέση του Media Agency στο value chain της επικοινωνίας, που οι δραστικές αλλαγές στο οικοσύστημα δεν γίνεται να μην μεταμορφώσουν το αντικείμενο και τις πρακτικές, μεταβάλλοντας κάποιες από τις υπάρχουσες και εμπλουτίζοντας το φάσμα τους με νέες.

Τούτο αφορά σειρά ζητημάτων όπως τις διαφαινόμενες ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών, το talent management και τις επενδυτικές προτεραιότητες σε tech και data, τις αλλαγές στη μετρησιμότητα του RoI και τα νέα εργαλεία, τη σύγκλιση creative & media, τις εξελισσόμενες σχέσεις με τα ΜΜΕ και τις Πλατφόρμες και, τέλος, τις ταχύτατα αναδυόμενες αγορές των connected TV και Retail Media. Αυτά είναι ορισμένα από τα θέματα στα οποία θα σταθεί ο Daniel Knapp, Chief Economist του IAB Europe, κατά τη διάρκεια παρουσίασης και συζήτησης στο Media RoI Forum (www.mediaroiforum.gr) που θα λάβει χώρα τη Παρασκευή 11 Νοεμβρίου.

Το συνέδριο απευθύνεται σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη από Media Agencies, Clients & Brands, Publishers & Broadcasters, Ad / Digital Agencies και Solutions Providers, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και της ΕΔΕΕ.