Πραγματοποιείται στις 6 Δεκεμβρίου

Ποια είναι η δύναμη του brand purpose; Πώς μπορεί μια μάρκα να χτίσει αξία, συνδέοντας τους επιχειρηματικούς της στόχους με τις ανάγκες και τις προσδοκίες της κοινωνίας και συμβάλλοντας έμπρακτα σε μια καλύτερη ζωή; Στο 3ο «Virtual Dialogue» που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Δεκεμβρίου με θεματική «Brand Next», οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν πώς το brand purpose γίνεται σήμερα το νέο νόμισμα, υπηρετώντας το κοινό καλό. Στο πλαίσιο του event, η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone Greece, θα συζητήσει με την Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, President of IoC & Chairman της Αttp.

Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στις 17.00 μέσω live streaming στο www.instofcom.gr. Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.