Τις αλλαγές στις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19 καταγράφει πρόσφατη έρευνα της Nielsen.

Έρευνα της Nielsen για την επιρροή της πανδημίας στις καταναλωτικές συνήθειες.

Τις αλλαγές στις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19 καταγράφει πρόσφατη έρευνα της Nielsen. Το 49% των Ελλήνων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να επισκέπτονται λιγότερο συχνά τα φυσικά καταστήματα των super markets, σε μια προσπάθεια προφανώς να περιορίσουν όσο περισσότερο γίνεται την επαφή/συναναστροφή με άλλους ανθρώπους.

Η πρόθεσή τους αυτή φαίνεται να έχει επηρεάσει και τον τύπο του καταστήματος που επιλέγουν για τις αγορές τους, καθώς επιθυμούν να μειώσουν τα αγοραστικά τους ταξίδια, πραγματοποιώντας μεγαλύτερα καλάθια. Έτσι, μεταξύ των διαφορετικών τυπολογιών καταστημάτων, τα μεγαλύτερα καταστήματα, άνω των 2.500 τ.μ. είναι αυτά που αναπτύσσονται με τον μεγαλύτερο ρυθμό στο +20,1%. Την ίδια στιγμή, 46% των Ελλήνων δήλωσαν ότι λόγω της πανδημίας σκοπεύουν να μαγειρεύουν και να τρώνε περισσότερο στο σπίτι.

Το γεγονός ότι πλέον οι καταναλωτές περνούν πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι έχει επιπλέον ευνοήσει την κατανάλωση διαφόρων κατηγοριών snacking, όπως τους ξηρούς καρπούς (+29,9%), τη σοκολάτα (+14,5%), αλλά και τα μπισκότα (+10,8%). Όσον αφορά στην καθαριότητα και την προσωπική υγιεινή, 88% δήλωσαν ότι πλένουν πολύ πιο συχνά τα χέρια τους, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία πωλήσεων της κατηγορίας των σαπουνιών, η οποία έχει υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις της (+208,4%). Τέλος, συνεχίζουν να αναπτύσσονται οι κατηγορίες των χλωρινών και των καθαριστικών σπιτιού κατά 155,8% και 123,3% αντίστοιχα.