Στόχος της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα «Τέλος η μάχη για το χυμό», είναι να αναδείξει μέσα από μια έντονα χιουμοριστική ματιά τις καθημερινές «μάχες» που δίνουν τα μέλη μιας αγαπημένης, κατά τα άλλα, οικογένειας για το τελευταίο ποτήρι χυμού.

Ο γιος, ο πατέρας, η κόρη και η γιαγιά δίνουν τη δική τους μάχη μπροστά στο ψυγείο, μέχρι να επιστρέψει η μητέρα από τα ψώνια της και να δώσει τη λύση: τον φυσικό χυμό 100% πορτοκάλι από την Οικογένεια Χριστοδούλου σε συσκευασία 2 λίτρων που φτάνει και περισσεύει για όλη την οικογένεια.

Από ελληνικά πορτοκάλια και χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ο νέος χυμός κυκλοφορεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συσκευασία 2 λίτρων με πρακτική λαβή. Το νέο τηλεοπτικό σποτ είναι μια παραγωγή των Kimino.