Η Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον ανανεώνεται και επανασυστήνεται στο κοινό μέσα από καινούργιες συσκευασίες και μία καμπάνια με την «υπογραφή» της McCann Athens. «Με έμπνευση τη φύση και επίκεντρο την αγάπη και τη φροντίδα που μας προσφέρει η επαφή μαζί της, η Amita γεμίζει με απόλαυση, γεύση και ενέργεια κάθε στιγμή της ημέρας μας, σταθερά για 41 χρόνια», όπως επισημαίνεται.

Η νέα εποχή της Amita αξιοποιεί τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας στην Ελλάδα, η οποία αναδεικνύει την αποξένωση των καταναλωτών από το φυσικό περιβάλλον, καθώς περνούν το 83% της ζωής τους σε εσωτερικούς χώρους και υπενθυμίζει πως η σχέση με τη φύση είναι βασικός παράγοντας για τη διατήρηση της ψυχικής υγείας και ευεξίας.

Η νέα καμπάνια επιδιώκει να αναδείξει την Amita ως τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον καθένα από εμάς και το φυσικό περιβάλλον, και μας παρακινεί να αυξήσουμε το ποσοστό του χρόνου που περνάμε στη φύση, μέσα από την ευρεία γκάμα προϊόντων της, που περιλαμβάνει 100% φυσικούς χυμούς, νέκταρ και φρουτοποτά.