«Creative Use of AI» και «Direct Marketing»

Μια νέα κατηγορία, με τίτλο «Creative Use of AI», προτίθεται στα φετινά Epica Awards 2021, των οποίων η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 9 Δεκεμβρίου 2021. Επιπλέον, φέτος, συγχωνεύονται οι κατηγορίες «B2B Direct» και «Consumer Direct» σε μια κατηγορία με όνομα «Direct Marketing». Η κατηγορία «Covid-19 Communications», που δημιουργήθηκε πέρυσι, θα παραμείνει και φέτος, καλώς εχόντων των πραγμάτων για τελευταία φορά, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση.

Κατ’ εξαίρεση φέτος, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας, ο θεσμός θα δεχθεί συμμετοχές και για projects από τη 1η Ιουλίου του 2019. «Δεν προσθέτουμε κατηγορίες για να τις προσθέσουμε, αλλά μας αρέσει να εξελισσόμαστε κατά καιρούς. Παρατηρήσαμε ότι πολλά agencies πειραματίζονται με το ΑΙ, ως μέσο να βελτιώσουν ή να συμπληρώσουν τη δημιουργικότητά τους, με αποτέλεσμα οι δημοσιογράφοι-μέλη της Κριτικής Επιτροπής να θέλουν να δουν projects, που μπορεί να αναδειχθούν από αυτόν τον ανερχόμενο τομέα», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Οι early bird συμμετοχές θα «τρέξουν» από την 1η Ιουλίου έως την 1η Σεπτεμβρίου 2021.