Νέες ενέργειες, συσκευασίες και λανσαρίσματα με βασικό μήνυμα «Παγωτό για όλους»

«Για εμάς στη Nestle “Παγωτό για όλους” σημαίνει παγωτό για κάθε γούστο, κάθε στιγμή, κάθε τσέπη και κάθε ηλικία. Στόχος μας είναι η διάθεση καινοτόμων προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας και η βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας», αναφέρει σχετικά ο Δημήτρης Κοντογεώργος, Γενικός Διευθυντής Κλάδου Παγωτού Nestle Ελλάς. Η νέα καμπάνια έχει ξεκινήσει από τον Μάρτιο με την αναβάθμιση και εικαστική ανανέωση των ψυγείων. Ευδιάκριτες σημάνσεις, νέα γραφικά και κατηγοριοποίηση του τιμοκαταλόγου θα πλαισιώνουν τον εξοπλισμό στα σημεία πώλησης.

Επίσης, η γκάμα της οικονομικής σειράς διευρύνεται, χαμηλότερες προτεινόμενες τιμές θα ισχύσουν στις οικογενειακές συσκευασίες Aloma και στις συσκευασίες 470 ml των Nirvana, ενώ ανανεώθηκαν οι συσκευασίες των brands Nirvana, Boss, Magnum. Οι νέες γεύσεις που λανσάρονται είναι το Boss Full Gofretto (παγωτό βανίλια με ολόκληρα στρογγυλά κομμάτια γκοφρέτας, βουτηγμένα σε πραγματική σοκολάτα και επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος με κομμάτια γκοφρέτας), Pirulo Watermelon πολυσυσκευασία 4 τεμαχίων (καρπούζι και μήλο με “κουκούτσια” με γεύση κακάο) και στη σειρά Nirvana Frozen Yogurt τα Red Fruit Cookie (με σιρόπι από φρούτα του δάσους και τραγανά cookies) και Caramel Almond (με καραμελωμένα αμύγδαλα και σιρόπι καραμέλας). Η Nestle Παγωτά δρομολογεί επίσης προωθητικές ενέργειες τόσο μέσω της επίσημης σελίδας στο Facebook, όσο και στα σημεία πώλησης.