Στόχος η διευκόλυνση ενημέρωσης και σύναψης συμβολαίου

Το νέο «πρόσωπο» της Anytime στο internet αξιοποιεί σύγχρονες εφαρμογές και δίνει έμφαση στην απλότητα και την ευκολία, με γνώμονα τη γρήγορη και φιλική διαδικασία χρήσης. Για την ασφάλιση, χρειάζονται δύο «βήματα» του ασφαλιζόμενου. Η έκδοση συμβολαίου μέχρι την εκτύπωση γίνεται σε λίγα λεπτά και τα νέα προγράμματα, στοιχεία για υπάρχοντα συμβόλαια, ο τρόπος πληρωμής και ειδικότερες πληροφορίες παρέχονται αναλυτικά και κατανοητά.

Όπως επισημαίνει ο Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Interamerican, «η Anytime αποτελεί τη βασική αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας από την Interamerican στις πωλήσεις και έχει προσθέσει σημαντική αξία αποτελέσματος στην πελατοκεντρική στρατηγική της εταιρείας». Σύμφωνα με την εταιρεία, κατά το 2012 ο αριθμός των ενδιαφερομένων που ενημερώθηκαν από την Anytime για ασφαλιστικά προγράμματα ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο.