Παράλληλα, η προθεσμία κατάθεσης συμμετοχών για το διαγωνιστικό κομμάτι του φεστιβάλ παρατάθηκε έως τις 3 Σεπτεμβρίου. Το φετινό πρόγραμμα του Golden Drum χαρακτηρίζεται από μικρές αλλαγές στη διάρκεια του προγράμματος και από ταχύτερα και δυναμικότερα formats ομιλιών. Μέσα σε δύο ημέρες, θα περάσουν από τα stages 40 διεθνής ομιλητές, οι οποίοι θα αναφερθούν σε ενέργειες που επιφέρουν θετική αλλαγή σε διάφορα πεδία και θα εστιάσουν στη διαφήμιση για ένα καλύτερο αύριο.

Keynote speaker του 26ου Golden Drum Festival θα είναι ο Slavoj Zizek, ένας από τους φιλοσόφους του 21ου αιώνα με τις περισσότερες δημοσιεύσεις. Μεταξύ άλλων, θα πλαισιωθεί από τους Andrea Henao, Managing Director των 360 Agency Berlin και 360 Agency Europe, Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director & Partner και Art Director στην VMLY&R Poland, και Andre Felix, Executive Creative Director στη Wunderman Thompson Lisbon.