Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής o Κώστας Σύρμος, Global Marketing Director

Ο Κώστας Σύρμος, Global Marketing Director του The Lego Group, θα ηγηθεί της Κριτικής Επιτροπής στα νεοσύστατα Content Marketing Awards, τα οποία έρχονται να επιβραβεύσουν τους κορυφαίους και να αναδείξουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες στο Content Marketing. H Lego αποτελεί το απόλυτο best practice στο Content Marketing παγκοσμίως, καθώς, μεταξύ πολλών άλλων, οι 4 κινηματογραφικές ταινίες της έχουν ξεπεράσει σε εισπράξεις το 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Στην Κριτική Επιτροπή θα συμμετάσχουν έμπειρα στελέχη από agencies, καθώς και επαγγελματίες που διαπρέπουν στο εξωτερικό. Υποψηφιότητες θα γίνονται δεκτές μέχρι τις 14 Μαΐου. Περισσότερες πληροφορίες στο www.contentmarketingawards.gr.