Η Pepco ξεκινά αύριο και επίσημα τη λειτουργία της στην Ελλάδα, με το πρώτο της κατάστημα, στο Piraeus Retail Park, να ανοίγει τις πόρτες του για το κοινό. Το λανσάρισμα αποτελεί μέρος του προγράμματος επέκτασης καταστημάτων της εταιρείας, με την Ελλάδα να γίνεται η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco και η 19η περιοχή για τη μητρική εταιρεία, τον όμιλο Pepco, στον οποίο ανήκει η αλυσίδα Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και το Brand Dealz στην Πολωνία και την Ιρλανδία.

Η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία συνολικά 7 καταστημάτων στην Ελλάδα μέσα στο επόμενο δίμηνο, σε περιοχές όπως η Αθήνα, η Λάρισα και η Θεσσαλονίκη. Η προγραμματισμένη επέκταση στην Ελλάδα ακολουθεί το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος της Pepco στη Γερμανία τον Απρίλιο, με την επόμενη χώρα να είναι η Πορτογαλία, την Άνοιξη του 2023. Η Pepco προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες.

Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια. Στα εγχώρια σχέδιά της βρίσκεται και η πρόσληψη περισσότερων από 150 εργαζομένων κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της, ενώ σε επίπεδο marketing εστιάζει περισσότερο στην digital επικοινωνία και προβολή.

Παράλληλα, σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής της είναι και η εταιρική υπευθυνότητα, με ποικίλες δράσεις για το περιβάλλον, τον άνθρωπο και την κοινωνία. Η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco για τη Νότια Ευρώπη, δήλωσε: «Το λανσάρισμα της Pepco στην Ελλάδα αποτελεί σημαντικό μέρος του εν εξελίξει προγράμματος επέκτασης των καταστημάτων μας – του μεγαλύτερου μοχλού δημιουργίας αξίας του ομίλου – και εδραιώνει περαιτέρω τη θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά».