Προκειμένου να μην αποκλειστεί κανείς, εξαιτίας του Covid-19

Ψηφιακά στοιχεία σχεδιάζει να εισάγει η Lego στα brand experiences της, μετά την αυξημένη προσέλευση που είχε το χριστουγεννιάτικο activation της εταιρείας στο Covent Garden στο Λονδίνο, το οποίο «τρέχει» από τις αρχές Δεκεμβρίου και για όλο τον μήνα. Πρόκειται για μια εορταστική υβριδική εμπειρία, με τίτλο «A really cool world», η οποία αποτελείται από ένα pop-up, καθώς και από 360° online περιήγηση και κυνήγι θησαυρού. Στο digital κομμάτι της εκδήλωσης ενσωματώθηκαν στοιχεία, όπως τα Snapchat lenses, ενώ το outdoor επιμελήθηκε η εταιρεία The Producers.

Η προσέλευση είναι δωρεάν, ωστόσο απαιτείται προκράτηση των εισιτηρίων, ώστε να διασφαλιστεί η αποφυγή συνωστισμού. «Η εισαγωγή digital στοιχείων στο event διασφάλισε ότι κανείς δεν αποκλείστηκε από αυτό, γιατί δεν μπορούσε να φτάσει στον χώρο φιλοξενίας του, λόγω της πανδημίας», δήλωσε ο Marius Lang, Head of Marketing για τη Βρετανία και την Ιρλανδία. «Στο marketing γνωρίζαμε πάντα ότι το digital και οι digital εμπειρίες γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές. Για brands, όπως εμείς, που δραστηριοποιούμαστε στον φυσικό χώρο, είναι σημαντικό να συνεχίσουμε να προσφέρουμε φυσικές εμπειρίες με ασφαλή τρόπο, αλλά και να είμαστε inclusive, να προσφέρουμε στο κοινό επιλογές», τόνισε.

(Πηγή: Campaign)