Στόχος η παροχή μετρήσιμης επιχειρηματικής αξίας στους πελάτες

Σε ένα τετραήμερο digital event, με τίτλο «Discovery», από τις 22 έως τις 25 Φεβρουαρίου, ο όμιλος εταιρειών Think Digital (TDG), παρουσίασε τον στρατηγικό σχεδιασμό του, με στόχο την προσφορά μετρήσιμης επιχειρηματικής αξίας στους πελάτες, ακολουθώντας την αποστολή για διαρκή καινοτομία στον χώρο μεταξύ marketing και commerce. Στο event συμμετείχαν περισσότερα από 185 στελέχη από 10 χώρες, τα οποία παρακολούθησαν ομιλίες και πήραν μέρος σε εργαστήρια, συζητήσεις, δημιουργικά παιχνίδια και stand-up comedy. «Ανακαλύπτουμε νέους τρόπους για να επιτρέψουμε τη δημιουργικότητα και την ουσιαστική ανταλλαγή ιδεών σε ένα νέο υβριδικό περιβάλλον εργασίας. Το 2021 βρίσκει τον όμιλο TDG έτοιμο και σε Discovery Mode», σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του TDG.