[Λονδίνο] Πώς; Ειδικές κάμερες τοποθετημένες, σε πολυσύχναστους μα και ιδιαίτερα μποτιλιαρισμένους δρόμους του Λονδίνου, θα “διαβάζουν” τον αριθμό κυκλοφορίας κάθε οχήματος και, ανάλογα με το μοντέλο και τις προδιαγραφές του οχήματος, θα προτείνουν το κατάλληλο λάδι. Μάλιστα, η κάθε πρόταση θα προβάλλεται στο billboard για 7,5 δευτερόλεπτα.

Απαραίτητη προϋπόθεση, πάντως, για να γίνει αυτή η επικοινωνία, είναι να έχει στείλει ο οδηγός τον αριθμό κυκλοφορίας στην Castrol. Η καμπάνια αποτέλεσε έμπνευση της Ogilvy Advertising, ενώ η τεχνολογία δημιουργήθηκε από την Clear Channel. Όπως δήλωσε ο Rob Stroud, Marketing Manager στην Castrol, “αν αποδειχτεί επιτυχημένη η καμπάνια, τότε θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές της πόλης”.