Μέσα από τη σελίδα του Nestlé Baby Club στο Facebook, 145 μαμάδες που δήλωσαν συμμετοχή, αποφάσισαν μέσω ψηφοφορίας, αρχίζοντας δοκιμές μαζί με τα παιδιά τους. Το βερίκοκο αναδείχθηκε νικητής και είναι αυτό που μαμάδες και μωρά αποφάσισαν να μπει στην παρέα των επιδορπίων γάλακτος Neslac της Nestlé. Η νέα γεύση βερίκοκο θα είναι διαθέσιμη τον Σεπτέμβριο του 2012 και θα είναι κατάλληλη για βρέφη από 6 μηνών και άνω.

IST College
Το IST College βράβευσε τις 3 καλύτερες ιδέες του διαγωνισμού Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας «Crazy Business Ideas», που διοργάνωσε το κολέγιο για 2η χρονιά. Οι ενδιαφερόμενοι έστειλαν τις ιδέες τους και συνέταξαν επιχειρηματικό πλάνο και έπειτα από ψηφοφορία του κοινού, «προκρίθηκαν»  50 στην επόμενη φάση. Η καινοτομία, η ανάλυση και ποιότητα του επιχειρηματικού πλάνου, ο βαθμός υλοποίησης της ιδέας, καθώς και η ικανότητα των υποψηφίων να παρουσιάσουν και να προωθήσουν την ιδέα τους αποτέλεσαν τα κριτήρια αξιολόγησης της κριτικής επιτροπής. Το 1ο βραβείο πήγε στο «CKALL», ένα σύστημα ανίχνευσης/διακοπής μη εμφανών διαρροών νερού, το 2ο στο «Τουριστικό Γραφείο για Α.Μ.Ε.Α.» και το 3ο στο «Simple Deals», μία πλατφόρμα για smartphones και tablets για την προώθηση του τουρισμού μιας περιοχής και παράλληλα στην ενίσχυση της τοπικής αγοράς.